تعمیر ضبط و مانیتور کوییک

مدیر سایت
آخرین بروز رسانی: 5 مهر 1403
4 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
تعمیر ضبط و مانیتور کوییک در مازندران

یکی از مهمترین آپشن های هر خودرویی ضبط آن است. این آپشن در هر حال و هوایی که باشیم و در هر مکانی که باشیم ما را یاری می کند. وقتی که ضبط ماشین خراب شود بخش مهمی و ارزشمندی از ماشین را از دست می دهیم. کوییک به واسطه قیمت مناسبش یکی از پرفروش ترین خودروهای داخلی به حساب می آید. اگر شما هم کوییک دارید و ضبط یا مانیتور آن دچار مشکل شده است بهتر است به بهترین متخصصان مراجعه کنید. اگر در استان های گلستان و مازندران زندگی می کنید و به دنبال تعمیر ضبط و مانیتور کوییک هستید همراه ما بمانید.

مازندران.ساری خیابان پیام نور 200 متر بعد از دانشگاه فروشگاه انتخاب.09111563623-33260600-011

امین قدمی

تعمیر ضبط و مانیتور کوییک

تعمیر ضبط و مانیتور کوییک

ایرادات رایج در ضبط و مانیتور کوییک

ضبط و مانیتور خودروی کوییک  ممکن است مانند ضبط و مانیتور 207  دچار مشکل شوند. این ابزارها از بردهای الکترونیکی ساخته شده اند. بردهای الکترونیکی قطعات بسیار حساسی هستند و آسیب پذیر می باشند. اگر شما با برخی از رایج ترین ایراداتی که ممکن است برای ضبط و مانیتور این ماشین پیش بیاید آشنا باشید قادر خواهید بود مناسب ترین تعمیرکار را برای مشکل خود پیدا کنید. برخی از ایراداتی که اکثر دارندگان کوییک با آن مواجه می شوند را در ادامه معرفی می کنیم.

یکی از مشکلاتی که بیشتر مراجعه کنندگان با آن مواجه هستند خاموش شدن ناگهانی ضبط یا مانیتور است. این مشکل معمولا پس از چندسال استفاده از ماشین پیش می آید.
پخش نشدن صدا از ضبط و یا خش خش صدا که ممکن است به دلیل خرابی بلندگوها یا سوختگی برد دستگاه رخ دهد.
عدم عملکرد صحیح پورت یو اس بی و بلوتوث که به طور معمول بر اثر نفوذ آب یا گرد و خاک رخ می دهد.
هنگ کردن مانیتور روی لوگوی خودرو یا روشن نشدن آن که احتمالا به دلیل مشکلات سیستم عامل اندروید روی آن رخ می دهد.
برخی اوقات سیستم های ضبط مشکلاتی در خواندن سی دی دارند. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی سی دی یا سنسورهای درون ضبط رخ دهد.
عدم توانایی مانیتور در نشان دادن تصویر دوربین سنسور دنده عقب که به خرابی سیم ها یا فیوزها مربوط است.

سفید شدن صحفه ضبط و مانیتور کوییک
روی لوگو موندن ضبط و مانیتور کوییک
کار نکردن دوربین عقب  کوییک
کار نکردن تاچ مولتی مدیا کوییک
هنگی ضبط و مانیتور کوییک
ارور دادن ضبط و مانیتور کوییک

برای کسب اطلاعات بیشتر و تعمیر ضبط و مانیتور کوییک در مازندران و گلستان با ما تماس بگیرید.

تعمیر تخصصی مانیتور کوییک در مازندران و گلستان

تعمیر تخصصی مانیتور کوییک در مازندران و گلستان

نکات مهم برای جلوگیری از خرابی

عوامل متعددی بر خرابی ضبط و مانیتور خودروی کوییک موثر هستند. اگر این عوامل را بدانید قطعا می توانید از ماشین خود بهتر مراقبت کنید. برخی از این عوامل عبارتند از:
ضبط و مانیتور خودرو را از رطوبت و آب دور نگه دارید. آب دشمن اصلی بردهای الکترونیکی است.
زمانی که به تمیز بودن ضبط و مانیتور رسیدگی نکنید گرد و خاک زیادی لای آن‌ها خواهد رفت. گرد و خاک عملکرد این دستگاه ها را به شدت تحت شعاع قرار می دهد و به آن‌ها خسارت می زند.
اگر حس کردید کابل های برقی این دستگاه ها خراب هستند سریعا آن‌ها را تعویض نمایید تا از نوسانات برق جلوگیری شود. وقتی نوسان برق در جریان باشد در هر لحظه ای ممکن است برد دستگاه بسوزد.
دکمه های ضبظ و صفحه تاچ مانیتور قطعات بسیار حساسی می باشند. اگر در برخورد با آن‌ها فشار زیادی اعمال کنید قطعا به مرور زمان خراب می شوند.
هرگز به شکل مداوم و طولانی از ضبط و مانیتور استفاده نکنید و بی دلیل آن‌ها را روشن نگذارید زیرا در این صورت استهلاک آن‌ها بالا می رود و به راحتی خراب می شوند.
اگر دانش فنی مربوطه را ندارید بهتر است هنگام خرابی ضبط و مانیتور خودتان وارد عمل نشوید. برای تعمیر ضبط و مانیتور کوییک در ساری، بابل، امل، بهشهر، قایمشهر، نور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را با توجه به شرایطی که دارید راهنمایی کنند.

تعمیر ضبط و مانیتور کوییک

مواردی که در این مقاله شرح دادیم به شما کمک می کنند تا هنگام خرابی ضبط و مانیتور خودروی کوییک بتوانید مشکل دستگاه را عیب یابی کنید. زمانی که بتوانید مشکل را عیب یابی کنید قادر خواهید بود به مناسب ترین تعمیرکار مراجعه نمایید. البته به یاد داشته باشید که اگر در این مورد دانش فنی و تخصصی ندارید به هیچ وجه نباید از جلوی خودتان سیستم های برقی خودرو را دستکاری کنید. اگر دانش مربوط به این حوزه را ندارید باعث خرابی بیشتر خودروی خود خواهید شد. شرکت ما نمایندگی تعمیر مانیتور کوییک در مازندران است و کارشناسان ما دارای تخصص لازم برای کمک به شما می باشند.

نمایندگی تعمیر مانیتور فابریک کوییک

نمایندگی تعمیر مانیتور فابریک کوییک

 

 

نمایندگی تعمیر مانیتور کوییک در مازندران و گلستان،گیلان

اگر به دنبال تعمیر ضبط و مانیتور کوییک هستید بهتر است به نمایندگی های رسمی مراجعه کنید. این نمایندگی ها خدمات خود را تضمین می کنند و موظف هستند پشتیبانی کامل به مشتریان ارائه دهند. ما برای تمامی مراجعه کنندگان استان های مازندران و گلستان و گیلان خدمات خود را با پشتیبانی کامل ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرابی ها و تعمیر ضبط کوییک در ساری،بابل،آمل،نور،رویان،قایمشهر،بهشهر،نکا و اقصی نقاط می توانید از مشاوره کارشناسان ما بهره ببرید.

مازندران.ساری خیابان پیام نور 200 متر بعد از دانشگاه فروشگاه انتخاب.09111563623-33260600-011

امین قدمی

 

خرید و نصب مانیتور کوییک در مازندران

برای خرید ضبط و مانیتور فابریک کوییک نیز می توانید از مجموعه شمال سیستم کمک بگیرید. بهترین مانیتورهای اندروید و مالتی مدیا در این فروشگاه به فروش می روند تا دغدغه ای از بابت تهیه این محصولات برای ماشین خودتان نداشته باشید. فقط کافیست که با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شمال سیستم  نمایندگی اتومکس، اتولوکس، هانستون، وینکا، ویگو، پرونیکس، ویکسن، هلیکس، لیسیکسی، ایمپالا، متوو، وینگر، پرفکت، استیل کول، کاسکا، پیکسل، پایونیر، کارویژن، وستر، دابسر و… میباشد که برندهای نام برده، برندهای وارد کننده ضبط های تصویری ماشین میباشند. شمال سیستم با 15 سال سابقه درخشان، تعهد خود را به ارائه بهترین خدمات به مشتریان ثابت کرده و آماده خدمات رسانی به هم میهنان عزیز از سرتاسر ایران، از جمله تهران، خوزستان و اهواز، مشهد، اصفهان، تبریز، اردبیل، لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، سمنان، کردستان، استان های شمالی از جمله گیلان، مازندران و گلسان و اقصی نقاط ایران میباشد.

 

 

4 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.