آشنایی بهترین برند مانیتور ساندرو (1)

مدیر سایت
4 تیر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خرید مانیتور رنو ساندرو

آشنایی بهترین برند مانیتور ساندرو

 

خرید مانیتور ساندرو

خرید مانیتور ساندرو

 

آشنایی بهترین برند مانیتور ساندرو

 مانیتور خودرو ساندرو ، یک صفحه نمایش بزرگ است که در داخل خودرو قرار می‌گیرد. این صفحه نمایش اغلب در قسمت جلوی خودرو (در داشبورد) قرار می‌گیرد و معمولاً برای نمایش تصاویر و ویدئوها استفاده می‌شود. با آشنایی بهترین برند مانیتور ساندرو، راننده می‌تواند به راحتی تصاویر را مشاهده کند و با اطمینان بیشتری رانندگی کند.

قیمت مانیتور ماشین رنو ساندرو

قیمت مانیتور ماشین رنو ساندرو

آشنایی بهترین برند مانیتور

  • یکی از موارد استفاده از مانیتور خودرو، نمایش تصاویر دوربین‌های جانبی و عقب خودرو است. با نمایش تصاویر دوربین‌ها، راننده به راحتی می‌تواند از وضعیت محیط پیرامون خودرو آگاه شود و در صورت لزوم، اقدام به تغییر مسیر یا توقف کند.

 

  • مزایای استفاده از مانیتور خودرو ، مزایای بسیاری دارد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از مانیتور خودرو، افزایش ایمنی در رانندگی است.

با نمایش تصاویر دوربین‌ها و اطلاعات خودرو در مانیتور، راننده به راحتی می‌تواند وضعیت پیرامون خودرو را بررسی کند و در صورت لزوم، اقدام به تغییر مسیر یا توقف کند.

  • همچنین، استفاده از مانیتور خودرو، کنترل بیشتری بر روی خودرو به راننده می‌دهد.
  • با نمایش تصاویر دوربین‌ها و اطلاعات خودرو در مانیتور، راننده به راحتی می‌تواند وضعیت پیرامون خودرو را بررسی کند و در صورت لزوم، اقدام به تغییر مسیر یا توقف کند.
  • همچنین، استفاده از مانیتور خودرو، کنترل بیشتری بر روی خودرو به راننده می‌دهد. با استفاده از مانیتور خودرو، رانندگی ایمن‌تر و کنترل بیشتری بر روی خودرو دارید.

ویژگی های سخت افزاری مانیتور ساندرو 

صفحه ‌نمایشگر

صفحه ‌نمایش مانیتور به ‌صورت لمسی و حرارتی عمل کرده و دارای سایزها و کیفیت‌های تصویر متفاوتی است. بااین‌حال، اندازه صفحه مانیتور معمولا به‌ صورتی ساخته می‌شود که سرنشینان عقب بتوانند تصاویر را کاملا واضح مشاهده کنند

صفحه نمایشگر مانیتور در اندازه‌های 8 تا 12 اینچ وجود دارد که هر چه اندازه صفحه بزرگتر باشد مطمئناً تاثیر خیلی بهتری از آن دریافت خواهید کرد. مثلا سایزمانیتور ساندرو11اینچ می باشد.و

سیستم عامل

  • بیشتر انواع مانیتور خودرو با سیستم عامل ویندوز یا اندروید در بازار موجود هستند. اندروید، محیطی آشنا برای اکثر کاربران ایرانی است و از این نظر، کار کردن با آن راحت است.

 

  • به‌واسطه حضور اندروید، امکان نصب انواع اپلیکیشن­ها ازجمله اپ­های بازی، شبکه اجتماعی و غیره روی مانیتور چانگان فراهم شده است. عملکرد راحت و روان این برنامه‌ها به ویژگی‌های سخت‌افزاری مانیتور، مانند پردازنده و تعداد هسته‌های آن، رم و کارت گرافیک بستگی دارد.

اتصال به اینترنت

این محصول دارای یک مودم داخلی است که با استفاده از آن و با اتصال به هات­اسپات دیگر دستگاه‌ها، می‌توان به اینترنت متصل شد. استفاده از مودم‌های جیبی و دانگل­های 3G، 4G و غیره نیز از دیگر راه‌های اتصال به اینترنت در این دستگاه هستند.

Car Play

کارپلی از دیگر ویژگی های نرم افزاری این محصول می باشد کهبا این قابلیت کاربر می تواند برخی از برنامه ها و اپ های لازم و کاربردی را بصورت کاملا کنترل شده و حفاظت شده به صفحه مانیتور ماشین خود انتقال داده و از آن ها استفاده کند.

تلوزیون

برنامه های نمایش تلویزیون و ماهواره آنلاین (GLWIZ، تلویبیون، روبیکا، فیلیمو و…) دسترسی به 500 شبکه داخلی و خارجی بدون نیاز به گیرنده بصورت آنلاین و همچنین دسترسی به آرشیو صدا و سیما از دیگر امکانات این دستگاه محسوب می شود.

میرورلینک

این قابلیت امکان انتقال تصویر صفحه گوشی به صفحه پخش تصویر را از طریق Wifi و بدون سیم را برای کاربر فراهم می کند.

  از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزاری مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از تمام آپشن­های روز دنیا مانند دوربین‌های جلو، دنده‌عقب و ۳۶۰ درجه، گیرنده دیجیتال، ساب، ووفر و دیگر لوازم جانبی.
  • قابلیت عملکرد هوشمند و خاموش و روشن شدن با باز و بسته کردن سوئیچ
  • قابلیت نمایش دو تصویر هم‌زمان

 

مانیتور فابریک رنو ساندرو

مانیتور فابریک رنو ساندرو

قابلیت های مانیتور اندروید رنو ساندرو

  1. خروجی صدای DSP (آنالیز دیجیتال) با امکاناتی نظیر اکولایزر، ساب، کانال‌های متعدد
  2. قابلیت بلوتوث با امکان نمایش نام و شماره تلفن مخاطبین و همچنین پخش موسیقی
  3. برخورداری از سوکت فابریک بدون نیاز به دست‌کاری در سیم‌کشی خودرو
  4. قابلیت اتصال به رادیو با موج‌های مختلف مانند FM و AM
  5. قابلیت اتصال به USB
  6. خروجی آمپلی‌فایر
  7. قابلیت تفکیک رنگ‌ها در صفحه‌نمایش
  8. رزولوشن تصویر فول HD
  9. قابلیت اتصال به اینترنت

 خرید مانیتور رنو ساندرو:

همچنین، این مانیتور با داشتن دو درگاه USB و یک درگاه AUX، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی از دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی هوشمند و MP3 پخش کنند.

همچنین،آشنایی بهترین برند مانیتور ساندرو با داشتن قابلیت نمایش اطلاعات خودرو مانند سرعت و میزان سوخت، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند. . .

نتیجه‌گیری مانیتور رنو ساندرو با طراحی زیبا و کاربردی، به همراه امکانات مختلف، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریداران خودروهای رنو تبدیل شده است.

  • جهت دسترسی سریع به اطلاعات و جدیدترین محصولات ما در صفحه اینستاگرام ما به نشانی  option_khodro_entekhab عضو شوید.

ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین، ریست ضبط ساندرو، علت کار نکردن تاچ مانیتور ماشین، مانیتور ویگو پلاس ساندرو
تعمیر مانیتور ساندرو مازندران،گلستان،گیلان،ماشین ساندرو، تعمیر مانیتور پخش رنو مگان ساندرو ال نود90 ماکسیما، تعمیر پخش ضبط مانیتور ماشین هیوندای کیا تویوتا رنو در، مانیتور اندروید وینکا سری S400 پلاس مشخصات و قیمت،مازندرانتعمیرات مانیتور اندروید بارفوند Barfond، تعمیر ضبط ساندرو، تعمیر تخصصی ضبط ساندرو،تعمیرات ضبط و پخش ماشین
 تعمیر ضبط و مانیتور رنو ساندرور،تعمیرات انواع مانیتور فابریک خودروها،ضبط ساندرو – صوتی و تصویری خودرو،ضبط ساندرو