تعمیر ضبط و مانیتور تارا

مدیر سایت
11 فروردین, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
نمایندگی تعمیر ضبط و مانیتور تارا

یکی از لذت های رانندگی با خودروی تارا، استفاده از امکانات ضبط و مانیتور آن است. اما به هر حال ممکن است ضبط و مانیتور تارا دچار خرابی شود و نیاز به تعویض قطعات و تعمیر آن وجود دارد. در چنین شرایطی لازم است که برای تعمیر ضبط و مانیتور تارا به افراد متخصص و باتجربه در این زمینه مراجعه شود. در غیر این صورت احتمال آسیب به ضبط و مانیتور این خودرو وجود خواهد داشت.

09111563623- 011-33260600 امین قدمی ،مازندران .ساری

تعمیر ضبط و مانیتور تارا با گارانتی شمال سیستم

تعمیر ضبط و مانیتور تارا با گارانتی شمال سیستم

دلایل خرابی ضبط و مانیتور تارا

ضبط و مانیتور تارا، یک مالتی مدیای تصویری است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار رانندگان خودرو قرار می دهد. ممکن است در صورت استفاده نادرست، این مالتی مدیای خودرو خراب شود و عملکرد مناسبی نداشته باشد. به طور مثال قرار دادن فلش ویروسی در ضبط و مانیتور تارا، عملکرد سیستم این ضبط را دچار مشکل می کند.

در برخی از مواقع نیز مشکل نرم افزاری نبوده و به دلیل خرابی قطعات سخت افزاری در این ضبط و مانیتور این خودرو، نیاز به تعمیر آن خواهیم داشت. به هر حال ممکن است در اثر گذر زمان، کیفیت ضبط و مانیتور تارا نیز تحت تاثیر قرار بگیرد. بنابراین نیاز به تعمیر ضبط و مانیتور تارا برای بسیاری از رانندگان این خودرو وجود دارد. در صورت مشاهده هر گونه علائم خرابی در این ضبط، جای نگرانی نیست. چون در اکثر مواقع می توان به هزینه اندک کار تعمیر ضبط و مانیتور را انجام داد.

مشکلات رایج در ضبط و مانیتور تارا

خرابی ضبط و مانیتور تارا می تواند با علائم متفاوتی همراه باشد. در حالی که نمی توان پیش بینی کرد مشکلات رایج مانیتور تارا چه مواردی هستند، اما با توجه به درخواست های رانندگان برای تعمیرات می توان از جمله مشکلات رایج در این مانیتور خودرو را به شرح زیر بیان کرد:

کاهش صدای خروجی: گاهی اوقات مشکل در اسپیکرهای دستگاه و اتصالات ضبط تارا باعث می شود تا کیفیت صدای خروجی پایین بیاید.
عدم امکان اتصال به رادیو: در برخی از مواقع مشکلات در سیستم رادیو به وجود می آید و افراد نمی توانند به رادیو ضبط متصل شوند. ممکن است دلیل بروز این مشکل، مربوط به آنتن و کابل های اتصال رادیو باشد.

بالا و پایین رفتن صدای ضبط: بالانس نبودن صدای ضبط و مانیتورتارا  می تواند یکی از علائم ناشی از خرابی این محصول باشد. در برخی از مواقع دلیل بروز این مشکل، مربوط به برق خودرو است. اما ممکن است مشکل در داخل ضبط پرادو وجود داشته باشد.
قطع و وصل شدن صدای ضبط: ناهماهنگی و دستکاری در اتصالات و کابل های دستگاه می تواند باعث ایجاد مشکل قطع و وصل شدن صدای ضبط تارا شود.

عدم شناسایی USB: یکی از مشکلات رایج که نیاز به تعمیر ضبط و مانیتور تارا دارد، عدم شناسایی یو اس بی است. در برخی از مواقع مشکل از فرمت فایل های موجود در USB است یا اینکه فلش ویروسی می باشد. در بعضی از شرایط نیز ممکن است به دلیل خراب بودن پورت یو اس بی، امکان شناسایی USB وجود نداشته باشد.

روشن نشدن صفحه نمایش مانیتورتارا : در صورتی که صفحه نمایش مانیتور تارا خراب شده، کاملا سیاه است و یا نقاط سیاه روی آن وجود دارد؛ حتما باید صفحه نمایش مورد بررسی قرار گیرد و مشکلات احتمالی بررسی شوند.

عیب یابی ضبط و مانیتور تارا در مازندران و گلستان

عیب یابی ضبط و مانیتور تارا در مازندران و گلستان

رولوگو موندن ضبط و مانیتور تارا

زمانی ضبط و مانیتور تارا روی آرم یا لوگو موند نگران نباشین ایراد نرم افزاری می باشه با آپدیت نرم افزار یا در برخی از موارد با تعویض آیسی هارد مشکل دستگاه شما برطرف میشه.

خرابی تاچ مانیتور تارا

کارنکردن تاچ مانیتور تارا میتوان علت های مختلفی داشته باشد.از جمله بعد صفرشویی مواد شوینده باعث از بین رفتن فلت تاچ میشود،مورد بعدی احتمال قطعی بین فلت تاچ تا برد اصلی باشد.در صورتی تمامی این موارد درست باشد احتمال خرابی تاچ وجود دارد.

عیب یابی ضبط و مانیتور تارا

عیب یابی ضبط و مانیتور تارا باید به صورت تخصصی انجام شود. چرا که اولین مرحله برای تعمیرات صحیح این ضبط خودرو همین مرحله است. برای عیب یابی ضبط و مانیتور این ماشین، می توانید از تیم متخصص شمال سیستم کمک بگیرید.09111563623-33260600-011 امین قدمی

با توجه به اینکه کارشناسان شمال سیستم بر روی جزئیات ضبط تارا مسلط هستند، به طور دقیق مشکل آن را شناسایی می کنند. از این رو شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافی، کار تعمیرات ضبط تارا را انجام دهید و با خیالی آسوده، از امکانات این ضبط استفاده کنید.

هزینه تعمیر مانیتور تارا

یکی از سوالات رایجی که از سوی مشتریان برای تعمیر ضبط و مانیتور تارا پرسیده می شود، این است که هزینه تعمیر مالتی مدیایتارا چقدر است؟ واقعیت این است که نوع و دلیل خرابی مانیتور تارا تاثیر بسیار زیادی روی هزینه تعمیر ضبط دارد و نمی توان بدون توجه به این موضوع، در مورد هزینه به صورت قطعی صحبت کرد. بنابراین، عیب یابی اولیه برای ضبط تارا انجام می شود و دلیل خرابی آن مشخص می گردد. سپس بر اساس مشکل و علت خرابی، هزینه تعمیر به شما رانندگان این خودرو اعلام خواهد شد.

دقت داشته باشید که هزینه تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری این مانیتور بسیار با هم متفاوت است. در برخی از مواقع به دلیل ویروسی شدن مانیتور و یا تغییر تنظیمات، شاهد بروز مشکلاتی در پخش صدا، عدم شناسایی USB و سی دی هستیم. تیم فنی می توانند با بررسی مشکل و با تغییر تنظیمات، مشکل را برطرف کنند. بنابراین فقط اجرت مربوط به تعمیر مشکل نرم افزاری از سوی تعمیرکار دریافت می شود. اما در صورتی که بخش سخت افزاری ضبط پرادو دچار مشکل شده باشد، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات نیز هست. این موضوع هزینه تعمیر ضبط این ماشین را افزایش خواهد داد.

تعمیر ضبط تارا با اولویت تعمیر قطعات

نمایندگی تعمیر ضبط و مانیتور تارا

نمایندگی تعمیر ضبط و مانیتور تارا

با بالا رفتن قیمت خرید قطعات اورجینال و فابریک برای ضبط و مانیتور فابریک تارا، بسیاری از رانندگان ترجیح می دهند که قطعات موجود در این سیستم تعمیر شوند. در این صورت بخش زیادی از هزینه های مربوط به تعمیر ضبط تارا کاهش پیدا می کنند. تعمیر قطعات داخل این سیستم مالتی مدیا، مستلزم تخصص و تجربه چندین ساله است و هر فردی از پس از انجام این کار بر نمی آید. از طرفی کارشناس باید تشخیص دهد که آیا امکان تعمیر قطعات این سیستم وجود دارد یا حتما باید قطعات جدید خریداری شوند.

شمال سیستم؛ نمایندگی ضبط فابریک تارا مازندران گلستان

یکی از مشکلات رایجی که بسیار شاهد آن هستیم این است که افراد به مراکز غیر متخصص برای تعمیر ضبط فابریک تارا مازندران گلستان مراجعه می کنند. این مراکز بدون توجه به کیفیت قطعات استفاده شده و یا حتی عیب یابی صحیح، نه تنها ضبط فابریک خودرو را به درستی تعمیر نمی کنند؛ بلکه باعث ایجاد اختلالات دیگر نیز در آن می شوند. از این رو ضروری است که برای تعمیر ضبط ماشین حتما به یک مجموعه معتبر با تیم فنی و متخصص مراجعه کنید. در غیر این صورت احتمال آسیب به ضبط فابریک خودرو و متحمل شدن خسارات بسیار زیاد وجود دارد.

شمال سیستم با تیم متخصص و داشتن چندین سال تجربه، بهترین مرکز تعمیر ضبط فابریک تارا مازندران گلستان است. اگر در گلستان یا مازندران حضور دارید، می توانید با کارشناسان شمال سیستم در ارتباط باشید و مشکل ضبط و مانیتور ماشین خود را با ما در میان بگذارید. در صورت امکان با تماس تلفنی به شما مشاوره داده خواهد شد. در غیر این صورت از شما درخواست می شود تا در یک زمان مناسب به محل تعمیرات این مجموعه مراجعه کنید.

شمال سیستم  نمایندگی اتومکس، اتولوکس، هانستون، وینکا، ویگو، پرونیکس، ویکسن، هلیکس، لیسیکسی، ایمپالا، متوو، وینگر، پرفکت، استیل کول، کاسکا، پیکسل، پایونیر، کارویژن، وستر، دابسر و… میباشد که برندهای نام برده، برندهای وارد کننده ضبط های تصویری ماشین میباشند. شمال سیستم با 15 سال سابقه درخشان، تعهد خود را به ارائه بهترین خدمات به مشتریان ثابت کرده و آماده خدمات رسانی به هم میهنان عزیز از سرتاسر ایران، از جمله تهران، خوزستان و اهواز، مشهد، اصفهان، تبریز، اردبیل، لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، سمنان، کردستان، استان های شمالی از جمله گیلان، مازندران و گلسان و اقصی نقاط ایران میباشد.

خرید مانیتور فابریکی تارا مازندران و گلستان

برای خرید مانیتور فابریک تارا نیز می توانید از مجموعه شمال سیستم کمک بگیرید. بهترین مانیتورهای اندروید و مالتی مدیا در این فروشگاه به فروش می روند تا دغدغه ای از بابت تهیه این محصولات برای ماشین خودتان نداشته باشید. فقط کافیست که با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09111563623 امین قدمی

011-33260600 فروشگاه-مازندران ساری.خ 15 خرداد پیام نور،200 متر بعد دانشگاه فروشگاه انتخاب.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.