برترین مانیتور پشت سری اندروید

مدیر سایت
14 خرداد, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پشت سری

 

♣ مانیتور پشت سری اندروید ♣

 

 

 تصویر مانیتور پشت صندلی خودرو

خرید قیمت مانیتور پشت سری اندروید

امروزه دیگر هر کسی با سیستم عامل اندروید و ویژگی های آن آشنایی دارد. دنیای سیستم عامل اندروید بسیار جذاب بوده و می تواند تقریبا هر گونه نیاز در دنیای دیجیتال را فراهم کند.  برای همین بسیاری دوست دارند که این سیستم عامل را بر روی  مانیتور ماشین خود داشته باشند. مانیتورهای اندروید قابلیت های جذاب زیادی داشته و می تواند لحظات بسیار خوبی را در ماشین برای راننده و سرنشین فراهم کند. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که تنها نفراتی که در جلوی ماشین می نشینند می توانند به خوبی و کامل مانیتور را مشاهده کنند. برای همین  یک گزینه فوق العاده و راهکاری برای استفاده تمام سرنشین های خودرو ازمانیتور پشت سری می باشد

انواع مانیتور پشت سری ماشین در کنار اسپیکر و باند ماشین یکی از آپشن‌های سرگرم کننده و محبوب هستند که پشت صندلی راننده و برای سرنشینان عقب نصب می‌شوند. در گذشته اتصالات مانیتورها خیلی محدودتر از امروز بود؛ اما امروزه با استفاده از بلوتوث می‌توان علاوه بر محتوا دی وی دی و فلش، داده‌های گوشی را به صورت مستقیم از طریق مانیتور مشاهده کرد. به همین سادگی قاب کوچک موبایل را می‌توانید از دریچه مانیتور خودرو تماشا کنید!

تجهیزات سرگرم کننده در خودرو یکی از پرطرفدارترین آپشن‌هایی هستند که در خودروهای مدرن نصب می‌شوند. فرقی نمی‌کند سفر طولانی باشد یا کوتاه؛ حالا که همه زندگی ما در شتاب و حرکت سپری می‌شود یک نمایشگر داخل خودرو که قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را داشته باشد گزینه مناسبی برای استفاده بهینه از زمان است.

طراحی مانیتور پشت سری ، امروزه نسبت به گذشته یشرفت چشمگیری داشته است. اگر خودرو شما به صورت فابریک فاقد مانیتور است به سادگی می‌توانید پشت صندلی‌ها را به این آپشن شیک و جذاب مجهز کنید. محصولات زیادی در بازار ارزش خرید دارند؛ فقط کافی است راهنمای امروز را دنبال کنید تا بهترین‌ها را بشناسید.

انواع مانیتور پشت صندلی ماشین از گذشته تا کنون

مانیتورهای قدیمی صرفا یک نمایشگر بودند که به دستگاه پخش خودرو وصل می‌شدند. بنابراین سرنشین تنها باید محتوایی که توسط راننده تنظیم می‌شد را تماشا می‌کرد. به علاوه نمایشگرهای قدیمی کنترل محدودی با دکمه داشتند  و از تنوع فرمتی پشتیبانی نمی‌کردند. خوشبختانه تمام محدودیت‌های دیروز در محصولات امروز به یک فرصت جذاب برای لذت بردن سرنشینان از ساعات استقرار در خودرو تبدیل شده است!

مانیتورهای مخصوص صندلی عقب ماشین تغییرات زیادی نسبت به مدل‌های دیروز داشته‌اند. برخی از آن‌ها یک پخش کننده مستقل دارند و بنابراین هر کسی می‌تواند محتوا مورد نظر خود را مشاهده کند. ورودی دی وی دی و فلش در انواع مانیتورها دیده می‌شود.

اما تکنولوژی جدیدی که در مانیتورهای امروزی شاهد آن هستیم امکان اتصال بی سیم و انتقال مستقیم دیتا از روی گوشی است. بنابراین حتی اگر سفر کوتاهی با خودرو داشته باشید می‌توانید این لحظات را با تماشا محتوا تصویری یا صوتی دلخواه خود سپری کنید.

 

تصویر مانیتور پشت سری خودرو (جفت)

مانیتور پشت صندلی خودرو

پخش هر گونه فیلم و موسیقی با مانیتورپشت سری

اگر شما هم از دیدن فیلم و سریال لذت می برید و به دیدن آن عادت دارید می توانید در حین مسافرت هم این کار را انجام دهید.مانیتور اندروید پشت سری این قابلیت را دارد که شما هر نوع فیلم و یا موزیک با هر فرمتی را در داخل مانیتور پخش کند. شما می توانید فیلم و یا موزیک خود را از هر طریقی که بخواهید به مانیتور انتقال دهید. Shareit یا شیر ایت یکی از برنامه های بسیار محبوب است. شما به راحتی می توانید با استفاده از این برنامه، فیلم و موزیک خود را به مانیتور انتقال دهید.

همچنین مانیتور پشت سری قابلیت انتقال تصویر از طریق Screen Mirroring را نیز دارد. شما با استفاده از این ویژگی می توانید تصویر موبایلتان را به صورت زنده بر روی مانیتور اندروید خودرو ببینید. این قابلیت یکی از بهترین و محبوب ترین روش های پخش تصویر و موزیک است.

اگر هم بخواهید از روش های قدیمی یعنی کابل AV نیز می توانید استفاده کنید و تصویر مورد نظر خود را بر روی مانیتور پشت سری ماشین مشاهده کنید. ضمن اینکه دارای ورودی TV نیز می باشد که از ویژگی های بسیار خوب این محصول می باشد.

نصب برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید

شما با خرید نمایشگر اندرویدی برای ماشین خوداز شمال سیستم می توانید هر گونه برنامه اندرویدی را نصب کرده و از آن لذت ببرید. برنامه های اندرویدی امکانات بسیار مفید و جذابی را به مانیتور ماشین شما اضافه می کنند. به طور مثال بسیاری از رانندگان در پیدا کردن نقشه و یا مکان خاصی دچار زحمت و یا دردسر زیادی می شوند. شاید در بهترین حالت از داخل مپ یا نقشه خوان داخل گوشی مسیر را مشاهده می‌کنند. اما این روش ها در حین رانندگی دیگر خیلی کارآمد نخواهد بود. شما به راحتی می‌توانید برنامه های مسیریاب مانند گوگل مپ و یا ویز (waze) را نصب کنید. در مقابل چشمانتان مسیر را داخل مانیتور پشت سری اندروید بررسی نمایید

از برنامه های اندروید دیگری که می‌توان نصب کرد، برنامه های پخش برنامه های تلوزیونی مانند تلوبیون، فیلیمو و … می‌باشد. این برنامه ها دسترسی شما به صدها شبکه ایرانی و خارجی را برای شما فراهم می‌کنند. در مجموع تعداد بسیار زیاد دیگری برنامه قابل نصب خواهد بود. برنامه های محبوب و پرطرفداری که می توان از آنها استفاده های زیادی داشت. مانند مسیر یابی های هوشمند صوتی، اسنپ، ویز و بسیاری دیگر که هرکدام کاربردی خاص دارند.برای مشاهده این محصول روی لینک زیر کلیک کنید{مانیتور پشت سری}

مانیتور پشت صندلی خودرو

تصویر مانیتور پشت سری و سقفی / مانیتورهای پشت سری / مانیتور پشت سری لکسوسی

امکانات مانیتور پشت صندلی اندروید

  • ورودی فلش (USB)
  • دارای ورودی صدا (AUX)
  • ورودی گیرنده دیجیتال تلویزیون آفلاین
  • قابلیت دریافت امواج رادیو
  • قابلیت انتقال تصویرازموبایل به مانیتور پشت سری (Mirror Link) که بستگی به نوع گوشی دارد
  • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای: (به نقطه اتصال موبایل (Hotspot) یا مودم همراه (Wimax و …)
  • دارای یکسال گارانتی شرکتی
  • دارای سوکت و نصب بصورت فابریک بدون دستکاری در سیم کشی فابریک خودرو و ابطال گارانتی

 

 

مزایای مانیتور پشت سری خودرو نسبت به سایر محصولات

مانیتورهای داخل خودرو در انواع فابریک، سقفی و پشت صندلی تولید می‌شوند. در خودروهایی که مانیتور به صورت فابریک در آن‌ها نصب نشده انواع مانیتور مخصوص پشت صندلی به چند دلیل بهترین گزینه ممکن هستند:

  • مانیتورهای پشت صندلی فضای کم‌تری اشغال می‌کنند.
  • برای نصب مانیتور پشت صندلی نیازی به ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخل خودرو ندارید.
  • نمایشگر پشت صندلی برای تمام خودروها حتی ماشین‌هایی که اتاق جمع و جوری دارند مناسب است.
  • نمایشگر پشت صندلی را به راحتی می‌توانید خاموش کنید و حتی با کاور مخصوص روی آن‌ها را بپوشانید. بنابراین در صورت عدم استفاده می‌توانید آن‌ها را از دید سرنشینان پنهان کنید.

نکات مهم برای خرید مانیتور پشت سری و انواع نمایشگر داخل ماشین

مانیتورهای پشت صندلی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری امکانات متعددی دارند و بر همین اساس نیز قیمت گذاری می‌شوند. مانیتور از آن دسته تجهیزات جانبی خودرو است که سال‌ها کار می‌کند و باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. بنابراین قبل از خرید به چند نکته توجه کنید:

کیفیت نمایش و ابعاد مانیتور پشت سری: در گذشته مانیتورها ابعاد کوچک‌ترین تبلت‌های بازار یعنی حدود 7 اینچ را داشتند. اما اکنون اکثر نمایشگرهای بازار 10 اینچی و حتی بزرگ‌تر هستند. این ابعاد کمک می‌کنند تا تجربه سرنشینان از تماشا محتوا داخل خودرو بهتر باشد. البته مانیتورها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین می‌توانید بسته به اندازه پشتی صندلی خودرو نمایشگر مناسبی انتخاب کنید. کیفیت نمایشگرها قطعا به اندازه یک تلویزیون HD نیست. این کیفیت بسته به ابعاد نمایشگر متفاوت است و هر چقدر که نمایشگر دیجیتالی شما باکیفیت‌تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

فرمت‌های قابل پشتیبانی انواع مانیتورها: این روزها مانیتورهایی که برای پشت صندلی ماشین تولید می‌شوند از اکثر فرمت‌های تصویری و صوتی و عکس پشتیبانی می‌کنند. VOB, MP3, MPG, MKV و … از فرمت‌‌های قابل پشتیبانی هستند.

درگاه‌های ورودی در انواع مانیتور پشت سری: جدیدترین محصولات علاوه بر درگاه ورودی سی دی، دی وی دی، رم، کارت حافظه و فلش از بلوتوث و اتصال بی سیم با موبایل و تبلت نیز پشتیبانی می‌کنند. مانیتور پشت صندلی با این قابلیت به کاربر امکان شخصی سازی داده‌های قابل نمایش را می‌دهد تا به صورت مستقل بتوانید از مانیتور به عنوان گوشی شخصی استفاده کند.

امکانات جانبی مانیتورهای خودرو: مانیتور پشت سری علاوه بر پخش موزیک و فیلم امکاناتی نظیر دسته بازی و پخش بازی دارد. برخی هم با یک کنترل برای ریموت از رده دور و روکش چرمی جهت جلوگیری از ورود خط و خش تولید می‌شوند. فقط کافی است ابعاد محصول را با سایز پشتی صندلی هماهنگ کرده و سیم کشی را به صورت مستقیم به ناحیه داشبورد وصل کنید.

 

خرید و قیمت مانیتور پشت سری

خرید و قیمت مانیتور پشت سری 

شمال سیستم سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات

  • و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را
  • در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند.
  • تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع
  • مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
  • جهت دسترسی سریع به اطلاعات و جدیدترین محصولات ما در صفحه اینستاگرام ما به نشانی  option_khodro_entekhab عضو شوید.
  • 09111563623
  • 011-33260600 امین قدمی

 

قیمت مانیتور پشت صندلی دیجی کالا،قیمت مانیتور پشت صندلی اندروید،قیمت مانیتور پشت صندلی لکسوزی،

مرکز فروش مانیتور پشت صندلی،مانیتور پشت سری خودرو دست دوم،مانیتور پشت سری خودرو مدل a10d،مانیتور پشت صندلی ترب

مانیتور پشت صندلی خودرو،مانیتور پشت صندلی-قاب مشکی،مانیتور پشت صندلی ویندوز 10 اینچی